ناصر جلیلیان و تنها گلزار بی متولی ایران در خرمشهر

سمن
فرهنگی اجتماعی
روز دانشجو مبارکباد ./

دانشجو روزت مبارک

به زودی

ناصر جلیلیان یکی دیگر از مداحان توانمند فارسی است که از سنین نوجوانی فعالیت چشمگیری در عرصه مداحی و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت آغاز نموده است . تاسیس هیئت فرهنگی مذهبی انصار الحسین (ع) خرمشهر - احیای مراسم ادعیه خوانی در گلزار مظلوم شهدای خرمشهر را می توان از عملکرد شاخص این جوان خرمشهری دانست . ایشان که خود یکی از برو بچه های بسیجی است خود و زندگی خود را وقف شهدا کرده است امروز پس از مدتها گرفتاری دریچه دل خود را به عنوان عضو هیئت موسس این سازمان مطرح کرد و زبان گلزار و شهدای مظلوم خرمشهر شد .

ناصر جلیلیان از گلزار خرمشهر بعنوان تنها گلزار بی متولی ایران نام برد و افزود متاسفانه با توجه به حضور راهیان نور در شهر و گلزار شهداء این مکان مقدس متولی ندارد و بعلت عدم نظافت مورد اعتراض کاروان ها قرار گرفته است ایشان با اشاره به اینکه در این گلزار 470 شهید به خاک آرمیده اند گفت : تعداد 130 نفر از شهدای این گلزار گمنام هستند

ایشان اذعان داشت : با پیگیریهای مجدانه اش توانسته است پس از سالها بالاخره یک دستگاه کف شور از معاون وزیر ارشاد جهت نظافت گلزار فراموش شده خرمشهر تهیه نماید - جلیلیان افزود : انشاءالله در آینده ای نزدیک حسینیه ای به نام شهدای گمنام خرمشهر از طریق محبین شهداء در گلزار مظلوم خرمشهر ساخته می شود .

در پایان این سازمان به حمایت از دغدغه های عضو هیئت موسس خود از مسئولین و مدیران ذیربط خواستار رسیدگی عاجل به موارد مربوط به گلزار شهداء خرمشهر می باشد .

 

شایان ذکر است مراسم قرائت زیارت عاشورا نیز سه شنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء با حضور برادر ناصر جلیلیان ، سید حسین نبوی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و سیره شهداء در کنار مزار شهدای گمنام در موزه حفظ آثار جنگ شهرستان خرمشهر برگزار می گردد.



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:28---16 ارديبهشت 1392
سلام جناب موتورچی لطفا
پاسخ:با سلام چشم حتما" این کار را خواهم نمود ار شما هم سپاسگزارم


س - هدایت
ساعت11:27---16 ارديبهشت 1392
واقعا
پاسخ:علیکم السلام خانم هدایت اگر تشکری هست مخصوص برادر عزیز و خادم شهیدان ناصر جلیلیان است که این مورد را به ما منعکس نمود از شما هم متشکریم . خدانگهدارتان باد .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ارسال توسط مرکز
آخرین مطالب